//Irdhina Huda

Bonjour!

Hollaa! beautiful pretty metty baby strangers. Drop nice words here. Follow me okay? Thankyou :* 
Mohd Asyraf, no words can describe how special you are to me cs no one can replaced you sayanggg



Tagboard




Ask Me'



Visit dem'

 Anum
 Ira



The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Irdhina Huda
Other: AnakLan

Konci Koncii
Dahliaa :)

Assalamualaikum sebagai pembuka bicara.

Alhamdulillah masih diberikan kesempatan untuk bernafas, menjalankan kehidupan seperti biasa dan menaip blog sebagai hobi dikala bosan. Alhamdulillah sekali lagii. Syukur kehadrat Ilahi, cukup tanggal 15 November sepupu last untuk tahun ni selamat dilahirkan didunia ini. Welcome to world, baby dan selamat berpantang juga untuk mummynya :) Bila nak balik Terengganu? Nak pegang baby puas-puas nii :D *lembik gamaknya sepupu aku tu satgi*


Okayy, aku updated ni pun, sebagai ganti. Yaa dah update blog dia pasal aku. Now, turn akulah pulakk ;) Haha, stop it. Have you seen picture below? Okayy, her name is Dahlia. Cukup Dahlia je aku tahu. Nama penuh tak tahu lagii. K takpe takpee, lain hari pulak kita buat hari interview sepenuhnya, hehew. Umur dia.. Alahh, baru lepas berperang separuh akhir dengan monster PMR. Kau orang apa tahuu. Huhu, hope awak dapat 9A straight ye comel.

Hm, aku panggil dia ni Yaa. For me, Yaa nii sorang budak cute lagi comel yang suka usik aku even dekat facebook, chat, tweet dan mesej. Sejak dia muncul dalam hidup aku, dia selalu buat kau happy. Kadang tu nak sedih pun tak jadii. Hehe, thankyou for everythingg sayangg. Akak sayangg Yaa ;)

Yaa, the journey is much easier when you are not carrying your past :')

But now, yang aku tengah sedihnya, Yaa dah pindah Sabah. Heart attack sikit pun ada bila baca mesej dia cakap 'Yaaa baru sampai Sabah. Kena pindah sinii.' Alaa, baru je hajat nak jumpa diaa, lepak-lepakk dekat Mesra Mall berdua. Hm, nampak gayanyaa takde chancelahh. Yaa, pleasee. Pindah sini balikk! :( Yaa, pinjam bahu ahh. Nak nangis :'(

K dah dah dah. Ni banyak merapu dari cerita nii. Biasalahh, pepagi butakan, mahu taknya merapu. Otak tak betui ;D Hm, stop sampai sini jelahh entry aku untuk awal pagi jam segini. Maaf untuk kali nii sebab update blog pagi-pagi buta, hehe ;D Maaf jika ada tersilap dan tersalah kata yang telah aku lakukan kat kau orang semuaa. Maaf, halalkan semua makan dan minum aku.

Kekecewaan yang mengajar kita erti kehidupan. Teruskan perjuangan kita walaupun terpaksa menghadapi rintangan demi rintangan dalam hidup ini.

0 Mohon beri kritikan dekat SINI :)

PAST | PRESENT