//Irdhina Huda

Bonjour!

Hollaa! beautiful pretty metty baby strangers. Drop nice words here. Follow me okay? Thankyou :* 
Mohd Asyraf, no words can describe how special you are to me cs no one can replaced you sayanggg



Tagboard




Ask Me'



Visit dem'

 Anum
 Ira



The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Irdhina Huda
Other: AnakLan

Konci Koncii
February 2015 πŸ’‹πŸ’•

Assalamualaikum πŸ’Œ

For a long time I didnt active at this blog, harini nekad jugak try login acc ni after 2 years I had leave this blog. Hehehe mesti tertanya-tanyakan kenapa tak updated blog kenapa blog ni bersawang takde new story new updated or else. Actually busy sikit. Em busy? 😱 Hahaha no! Im not busy! But im quite lazy and not active in blogging anymore 😁 Zaman gemilang dulu-dulu jelah aktif gila nak matey dalam dunia blogging ni. Tiap-tiap hari login tukar skin tukar theme tukar lagu tukar header tukar itu tukar ini. Habis semua nak tukar en. Eh! Tapi boyfriend tak tukar hari-hari k. Setia k setia! 😊

Ok oleh sebab ni entry untuk tahun dopuloh limabelas, nak story somethinglah ni dekat uolls. Tahun ni memang em tah nak cakap cane. Tahun ni memang bertuahlah kot bagi aku. Bertuah?! Haa yap for me bertuahlah. Entah orang cakap langkah kanan ke apa masuk tahun dopuloh limabelas ni sampai bertuah ceni. Hehehe ok alkisahnya i dont know how to story bout this. I dont know how to start from where and what.

Ok cerita dia ceni. Jeng jeng jenggg ekekeke πŸ˜›πŸ˜› Ok ok cenilah dopuloh limabelas ni ibarat tahun bertuah aku ((memang langkah kanan betul aku ni πŸ˜‚)) sebabnya i had know someone that i wanted appeare in my life for a long time ago. Aku sendiri pun tak expect aku dapat kenal lelaki macam dia. Semua yang ada dalam diri dia tu semua full packages lah kata orang. Wow great! Ishhh for me jelah. Uolls kennot! No no no! 😝 The truth is he's so special.  I dont know to describe bout him. Cs he gave me so much to remembered. Yeahhh he had change me. I dont know how to talk bout him.

Ya Allah thankyou hadirkan dia dalam hidup aku. Alhamdulillah. He had change me a lot, Ya Allah. 

Sayang, thankyou fucking very much for appeare in my life through thick and thin through my up and down. U had bear up everything sayang. Awak sabar dengan perangai saya yang tak menentu ni. Awak layan aje manja saya. Awak terima baik buruk saya ((i dont knowlah awak terima ke tak even u didnt know my history πŸ˜”)). Yang paling awak sabar, awak layan semua kerenah saya and awak sabar dengan ego saya. Sayang, srsly saya tak tahu nak berterima kasih macam mana lagi dekat awak. Ure too perfect for me sayang sampaikan saya rasa saya tak mampu nak bahagiakan awak cs i knew im not perfect i have annoyed u a lot i have 'sakat' u i have make u mad at me and etc but u still can go through with all i had in myself and u still sabar dengan perangai kebudak-budakan iollsπŸ’ƒ Bby, thankyou a lot. U had change me to be a good woman for umi abi and everyone.


Thanks sayang sanggup sabar dengan perangai saya πŸ’ž Ya Allah tak tahu dah acane nak say thanks dekat awak. Bersyukur sangat dapat kenal dengan awak sayangg *Alhamdulillah*. Thanks a lot sayang. Cs ure one in million bby *kesat air mata*. Ure the one that i ever found πŸ’‹πŸ’ž Srsly, susah nak jumpa orang macam awak. Lucky me knows u.  Ya Allah saya happy sangat-sangat sayang bila kenal awak cs uve changed my life. U had give my smile back bby.

I hope our relationship long-lasting. No matter what happen we always together. And still together. Cs i dont want anyone else. I only want u. Yes, only u bby! But promise me that u will not leave me alone like he did. Sayangg, I didnt know how my life was if ure leave me same as they did 😒 Pls dont do the same thing like they did. Im scared. And for sure my life in dark, colourless and lifeless πŸ˜”πŸ’”


Mohd Asyraf bin Shamsuddin, thankyou soooo much for everything. Sumpah sampai hujung nyawa saya belum tentu cukup balas jasa awak yang dah banyak sangat korban untuk saya selama ni. Terima kasih sayangg untuk semuanya. Muahhh xx πŸ˜šπŸ’‹πŸ’•πŸ’“πŸ’›πŸ’—πŸ’™πŸ’˜πŸ’–

Xoxo, wa'alaikumussalam.

0 Mohon beri kritikan dekat SINI :)

PAST | PRESENT