//Irdhina Huda

Bonjour!

Hollaa! beautiful pretty metty baby strangers. Drop nice words here. Follow me okay? Thankyou :* 
Mohd Asyraf, no words can describe how special you are to me cs no one can replaced you sayanggg



Tagboard




Ask Me'



Visit dem'

 Anum
 Ira



The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Irdhina Huda
Other: AnakLan

Konci Koncii
I'M SORRY šŸ˜”


Assalamualaikum.

Sorry post entry ni tengah malam. Em i just. Huhh entah nak cakap cemana. Kecewa sangat dengan diri sendiri. Yeahhh kecewa sampai tahap aku nak kurung diri dalam bilik gelap tanpa lampu yang cuma berbekalkan katil and let me lay on bed sampai aku berubah tapi sampai bila aku kena dan perlu sakitkan hati orang lain termasuk dia? Sampai bila? Allahurabbi entah nak cakap macam mana. Lately aku layan dia macam sampah. Yeahh benda yang dia buat salah tu takdelah besar sangat tapi aku saja kot cari point nak gaduh nak tunjuk ego aku. Yelahh dulu aku dengan orang lain takdenya orang tu nak layan aku macam dia layan aku time aku merajuk time aku menangis time aku perli sakat dia time aku gelak setan aku hm semualah. Yes, takde orang nak buat macam tu kecuali dia. Ya allah kenapalah mesti ego aku ni tinggi? Evenwhen aku rindu nak dengar dia pujuk sendiri rindu nak dengar suara sado dia yang buat aku melting apa semua. Huhh aku tak habis fikir kenapa aku jadi macamni sekali sedangkan bukan salah dia yang buat aku macamni. Hm takkan dia buat salah sikit sampai aku kena layan dia macamni. Tak. Aku tak sanggup nak sakitkan hati dia tapi aku tetap buat dia sakit hati. Ya allah kenapa aku sampai macamni sekali? He didnt deserve dilayan macamni. He didnt deserve know someone like me. He didnt deserve feel all of these. He didnt deserve a non-perfect girl in his life cs he deserve a perfect life which is he got a perfect girl with a good-looking that have a flawless attitude and behaviour. Pls ya allah tak sanggup dah nak seksa dia. Tak sampai hati. Ya Allah Ya Rabbi :'(

p/s; Sayang, im sorry for all i have did to you. Im not perfect as you wanted. Hm sorry sayangg cs i have being cruel to you and pls find someone better than me that the best for you bye :'(

0 Mohon beri kritikan dekat SINI :)

PAST |